Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZD

Perfektní - tedy pro mne co čtenáře. Nicméně ujišťuji, že na to - a nejen na to - budete v důchodu pravidelně a ráda vzpomínat!

1 0
možnosti
JF

Příběh občejného rodičovského dne. O těchto útrapách rodičů se na titulních stránkách nedočteme. Já mám dvě děti (páreček) sice jsou už o dost větší, ale neustále překvapují své rodičovstvo ;-D. Někdy je naše přání (rodičů) ve zdraví jejich adolescentní období přežít. Za Váš blog R^.

2 0
možnosti
Foto

Články tohoto typu mají mít maximální karmu a nejvyšší čtenost. Výborná práce. Přeji pevné rodičovské nervy a budu se těšit na další počtení :-)

11 1
možnosti
Foto

Je na titulní stránce a je to dobře.

1 0
možnosti
Foto

:-) moc pěkně napsáno. Díky

3 0
možnosti
Foto

Karma.... a já se jdu taky přebalit ;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Vtipné - a za života... Ale příště doporučuji raději s tatínkem, přemluvit ho a nenechat se ukecat.. Tatínkové a dědečci si s neposednými hochy poradí líp. Znám to, také jsme s nimi chodili do ZOO. (Pět vnuků). ;-)R^ (Jednou - chvíle nepozornosti a náš pětiletý vnouček se nám vyšplhal po laně ne třímetrovou žirafu. (Zábavná atrakce).

1 0
možnosti

Tak to je superblog! :-)) Moc vtipně píšete. Díky!

4 0
možnosti
VH

Super vtipný blog! Moc děkuji. Skvěle jsem se hned ráno pobavila. Jen se obávám, že nadsázky je tam minimum a že váš příběh je dost autentický, což musí být pro vás jako maminku tří rošťáků opravdu velmi náročné.

Hezký den!

3 0
možnosti
Foto

Jste dokladem, že žena na mateřské nemusí nutně regredovat. Váš blog je bezkonkurenčně nejvtipnějším za poslední minimálně měsíc. Ihned jsem si Vás dal do oblíbených, umíte člověka po ránu rozchechtat k slzám.

Karma a hodně sil do boje s Vaší chlapskou přesilou. R^

8 0
možnosti
JU

Přemýšlel jsem, kolik je ve Vašem blogu nadsázky, pak jsem přemýšlel, co vše zvládnou některé děti... a pak jsem silně znejistěl a došel k závěru, že zatraceně jednoduše nevím!:-) Ale úplně po pravdě to nejspíš nebude, napovídá mi má intuice z Vašeho tónu;-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2252x
"Kluci, ale já jsem taky jenom člověk."

"Nejsi člověk. Jsi máma."

Seznam rubrik