Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

tak to já si ve třech letech v krámě usmyslela,že chci konzervičku ze spodní řady té vysoké pyramidy, co ji tak pěkně měli poskládanou mezi regály...já ji měla..pyramida zmizela..konzervy se koulely všude po zemi,moje matka mne pohlavkovala a prodavačka na ni ječela - nebijte tu krásnou,šikovnou ,hodnou holčičku... je to 51 let, moje máti si to stále pamatuje a pořád to někde dává k lepšímu..já si to nepamatuju ;-)

14 0
možnosti
IL

I76v74a38n10a 11L88a89n65c55e

4. 10. 2022 14:13

Před jednapadesáti lety byly v obchodech pohodové prodavačky. Nebylo v obchodech tolik zboží a také nebyl takový kalup, jako je dneska.

1 0
možnosti
PD

P21e24t53r 15D13r14a34p73a45l

4. 10. 2022 10:26

to je teprve fáze 1...beru je sebou, protože je nemám kam dát. fáze 2...beru je sebou protože jim musím něco koupit (boty, bundu...) 3...beru je sebou, protože ony chtějí něco koupit (boty, bundu...) 4. beru je sebou, ale po obchodech si chodí sami 5...dám jim platební kartu

6 0
možnosti
MB

6. Kupte si co chcete a nechtě mě žít. ;-D

3 0
možnosti
Foto

J89o91s18e40f 58B76á62r71t72a

4. 10. 2022 10:11

Mám pětiletého vnuka a nakupovat s ním chodím rád. U nás v obchodě je mezi prodavačkami dost oblíbený. Ale byl jsem s ním v Lídlu a bonbonky se mu tam nelíbily, že je chce ty z našeho obchodu. Dobře říkám mu, dostaneš peníze a zajdeš si je koupit sám (Už ve třech letech šel sám koupit chleba, když jsem zapomněl roušku a čekal jsem ho před obchodem). Ne, ne dědo, ty je zaplať. Vnuk držel v ruce plastový samopal, tak mu říkám: Dobře, ale jedině, když vejdeš do obchodu, namíříš samopal a zakřičíš: To je přepadení. Kupodivu souhlasil. Vešel a spustil: Přepadení autobusu (viděl to na dnech NATO v Mošnově). No, prodavačky pobavil a rády na to vzpomínají.

6 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2252x
"Kluci, ale já jsem taky jenom člověk."

"Nejsi člověk. Jsi máma."

Seznam rubrik