Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Číst vás ve dvaceti, tak zůstanu asi bezdětná. 😁

0 0
možnosti
Foto

Mají otce? Resp. žije s vámi?

Prostě je sama nezvládáte. To je přesně ten případ, kdy chybí mužský element.

1 2
možnosti
EK

půjdeš. to očkování proti klíšťovce se opakuje třikrát po sobě. proto jsem ho u děcek vzdala.

0 1
možnosti
ZB

Boží, fakt jsem se zasmála

Ale jak se hned vyrojilo množství suchoprdů, bez smyslu pro humor, ale s přebujelým nutkáním rozdávat nevyžádané rady

1 1
možnosti
MK

Milá maminko, jestli vám děti už v tomto nízkém věku přerůstají přes hlavu, tak se můžete těšit na období puberty, kdy vás nebudou respektovat vůbec. Zřejmě jste se zhlédla v americké výchově, kdy dítě může vše - ke své škodě. Nikdy nepozná hranice a pravidla.

2 6
možnosti
DT

Ale huš. To byla spíš satira - a dobrá!

2 0
možnosti
RP

a ještě se zde chlubíte, jak máte nevychovaná děcka

6 4
možnosti
LZ

normálně bych jim dal holou, byl by klid

5 4
možnosti
MV

Mně to prostě nedá - dokonavý tvar od vymítat je vymést. Já už asi jiná nebudu, tak mi to promiňte. Díky ovšem za poučení, taky jsem to nevěděla, jen na mě to slůvko z Vašeho pěkného textu nějak vybaflo. Opravdu jsem se zasmála, myslim ovšem, že Vám do smíchu moc nebylo.

1 0
možnosti
JL

Ani toto není správně. Správně je vymýtit, to vychází ze slova mýtit, neboli kácet, zbavovat se stromů. Přeneseně se pak vymítat používalo pro vymítání ďábla. Použití slova vymítat pro vymetání špíny je přípustné a vychází ze slov mést, vymést, vymetat. Ale opravdu jen pro tu špínu. Vymést plané neštovice se opravdu nepoužívá. Takže vymýtit ďábla stejně jako vymýtit plané neštovice.

4 0
možnosti

J21a90n 88Š15k73r52h71á69k

3. 7. 2023 15:48

srávně lepší je bude utopit

0 0
možnosti
PV

Obdivuji Váš jemný intelektuální humor.

0 0
možnosti
IL

Ha, ha, ha, ha, já jsem se tak nasmála. Vaše příběhy by měli lékaři předepisovat pro zlepšení nálady

5 1
možnosti
PV

Zábavné (téměř) pro všechny, kdo se akce bezprostředně nezúčastní.

0 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2252x
"Kluci, ale já jsem taky jenom člověk."

"Nejsi člověk. Jsi máma."

Seznam rubrik