Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M28i89l57a17n 69V63í85t

9. 10. 2022 23:48

Drahně let tomu, jsem četl sci-fi povídku "Kdo od koho opisuje". Před 1/2 hodinou jsem se rozhodl popsat průběh nákupu s dcerou, když mě padl do oka váš článek. No, berme to jako fakt, že ani po 10 letech se situace moc nezmění, spíš "upgraduje".:-)

0 0
možnosti

J44o64s14e12f 11P79i82b98i74l

6. 10. 2022 17:59

Děti,... děti jsou požehnání!

1 0
možnosti

Soucitim. Ja bych asi pridala i lahev alkoholu. Nebo spis vypila tu petku😂

1 0
možnosti

Do obchodu s kočárkem se spícím miminem, dvěma rozprchnutými dračími mláďaty, koloběžkou a odrážedlem- jasná sebevražedná mise ;-D

4 0
možnosti

J52a48n 73R87á63ž

8. 10. 2022 15:41

Nejenom sebevražedná, Ali i přímo vražedná pro ostatní nakupující.

Mám děti rád a jako děda tří vnuků jsem se naučil být k chování dětí hodně tolerantní, ale vřískajicí děti v prodejně, kde neustále něco hlasitě od rodičů vyžadují, mně lezou hodně na nervy

1 0
možnosti
Foto

To nic není. Msta manželky - pošle vás se dvěma malýma dětma do supermarketu nakupovat s výrokem "užij si to". Plný košík a jedno z dětí prohlásí "Já chci kakat". Se železnou pravidelností, to se nestalo jednou. Z tohoto důvodu manželka chodila nakupovat (pokud chodila, většinou jsem nakupoval já) vždy s tchýní, mne tam posílala sama "abych si to užil". Později už jsem měl vychytáno, že než odejdu do obchodu musí se oba kluci vykakat. Jinak s nima nejdu.

Děti vždy loudili kinder vajíčka. Jednou jsem jim je odmítl koupit. Když už jsem byli za pokladnou, tak je vítězoslavně začali lovit z kapes. Kdy je tam v obchodě dali mi uniklo.

Stejně to byla krásná leta.

6 0
možnosti

„Bohouš je blbej místo tebe.“;-D;-D;-D

6 0
možnosti
Foto

Gabrielo, Vy vždycky báječně pobavíte. Moje ranní splíny jsou díky Vám pryč. R^

2 0
možnosti
Foto

Teď jsem byla s holkama v Tetě a dosud mi buší srdce, Jste mimořádně odolný jedinecR^

1 0
možnosti
Foto

Nevěřím, takové sladké a milé holčičky.

0 0
možnosti

J76i12ř52í 58B56o49č66e64k

4. 10. 2022 15:44

Neberte to teď osobně, ale Už nikdy nepůjdu s manželkou do obchodu. Ta stráví u každého regálu půl hodiny a koupíme i to, co nikdy potřebovat nebudeme. Ale holt je sleva

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS