Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KS
ZMS

To stáří je taky k něčemu dobré. Už nemusím nikoho doma učit. Obdivuji rodiče, co to zvládají.

1 0
možnosti
JK

Vy nemáte vnuky? Já ano a whtsapp k tomu. Rodiče drze pracují a vrací se domů až večer. ;-D

0 0
možnosti
ZB

Slušný. To je skoro zábavné.

0 0
možnosti
Foto

J42a11n 94H34o51r74n90í93k

17. 11. 2020 0:48

:-) Vy to dáváte.

Napsal bych vám něco povzbudivého, ale někam mi upadla tužka.

3 0
možnosti
Foto

Držím palce! Já už mám naštěstí dospělé děti, ale pro změnu jsem online úča (na střední škole).;-);-D

0 0
možnosti
JK

Takže naučte se mechaniku strana 1 až 200 a v týdnu dostanete úkoly. Požaduji naskenovat zadání, ofotit a zaslat v jpg. Tak nějak to chodí i u Vás?;-)

0 0
možnosti
BH

Vydržte. Středa je už za chvilku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2252x
"Kluci, ale já jsem taky jenom člověk."

"Nejsi člověk. Jsi máma."

Seznam rubrik