Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Rozjasnila jste mi den. Díky.R^

0 0
možnosti
JR

J48a87n 86R92i38c79h92t38e17r

15. 4. 2020 12:32

Žíněnka mě ještě nenapadla. Častěji mě napadá, jak se legálně zbavit dětí...:-/

0 0
možnosti
Foto

K Vám chodím řvát smíchy. R^!

0 0
možnosti
BH

Nevím, zda by ve Vašem případě stačila ta žíněnka. Jedině po celém bytě :-P

Sousedovi raději sama neotvírejte, páč jeho škrcení by nebylo lásky plné objetí:-/,

PS: Škoda, že pod Váma nebydlí např. Vaše rodiče;-)

0 0
možnosti
Foto

Proto bydlíme ve zvýšeném přízemí:-))

0 0
možnosti
SH

Děkuji. Dlouho jsem tu nebyla a blogy tohoto typu miluju! Jako že v tom není člověk sám;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2252x
"Kluci, ale já jsem taky jenom člověk."

"Nejsi člověk. Jsi máma."

Seznam rubrik