Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Úžasně vykreslené R^

0 0
možnosti
JR

J86a90n 47R30i55c22h15t44e21r

15. 4. 2020 12:39

Žena to řeší tak, že uzavře oboje dveře do kuchyně, odstrčí stůl, aby seděla zády k oknu a namísto toho bince byl vidět jen krásný výhled na Prahu a děti nechá na hlídání mně.

Naštěstí jsou už větší, takže jim stačí ucpat ústa dostatečným množstvím dobrot, jednomu pustit dětský kanál a druhého nechat chvíli hrát na počítači. Navíc jim to nezapočítáváme do povoleného denního času určeného pro tyto činnosti, čehož rády využijí a já mám vcelku klid.

(ano, není to ode mě fér, ale co už...)

0 0
možnosti
VM

Ono se řekne konferenční hovor, ale jak to udělat, aby konferenci nenabourala holubí letka nezletilých, že. Mému muži jsme organizovali hovor tak, že se zamkl v jediném uzamykatelném pokoji, notebook měl na žehlicím prkně (stůl se tam nevejde) a seděl zády ke skříni, aby kamera nezachytila ten strašný bordel v druhé půlce pokoje, zatímco já bránila dveře z druhé strany vlastním tělem. Já chodím dělat konferenční hovory z práce, kde teď nikdo není. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tyhle blogy jsou v tuhle dobu potřebné. U Vás se "porád něco děje".

Karma jako Plzeň.

2 0
možnosti
ZB
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2252x
"Kluci, ale já jsem taky jenom člověk."

"Nejsi člověk. Jsi máma."

Seznam rubrik