Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

A ještě pár dopisů z houmofisu

Zase pondělí Dalo by se říct, že vrátit se po osmileté sociální retardaci na rodičovské dovolené počátkem letošního března do práce poukazuje na jisté rezervy v časování. Nebo by se spíš dalo říct, že i balkánské železnice

mají lepší timing než já. Nejsem si jistá, že mě to plně kvalifikuje na práci v logistice. Na druhou stranu, tohle jsem nemohla vědět, nejsem žádný Nostradamus. A tak jsem se tím štosem mailů prostě prokousat musela.

Zase úterý

Dnes jsem si vzpomněla na své únorové starosti. Jak budu práci stíhat, jestli se ze všeho nezhroutím a neopustím celou rodinu nebo jestli ostatní její členové neopustí mě. Pandemie mezi nimi nebyla. Budu muset svoje katastrofické scénáře ještě vypilovat. Nejvíc jsem se ale obávala toho, jak si ještě ani ne tříletý Jeronýmek zvykne ve školce. Samozřejmě to bylo zbytečné. Moje asociální batole se totiž předškolní docházky zúčastnilo celkem čtyřikrát. Z toho třikrát v únoru, kdy jej ze mě dvě paní učitelky strhávaly obtížněji a bolestivěji než bradavice. Potom tam celou dobu prořval. Po třech návštěvách ho to přestalo bavit a naschvál onemocněl. Čtrnáct dní strávil doma a když šel do školky počtvrté, tak ji druhý den zavřeli.

Ne, že bych si libovala v konspiračních teoriích, ale podezírám Jeronýma z toho, že moji snahu o jeho dočasné odložení mezi hordu cizích dětí drze sabotoval, protože věděl, že nikam chodit nebude. Musel se nějakým záhadným způsobem dozvědět o tom, že se Greta, znechucená z nikam nevedoucího tlachání na vládních shromážděních a kongresech, rozhodla vzít osud planety do svých rukou a přesvědčila toho čínského staříka, že copak hadí krev, ale takový rare steak z luskouna, to je teprve ta pravá lahůdka.

Já samozřejmě nic netušila a  koncem února se těšila na to, že se konečně dostanu mezi lidi. A taky mě trochu mrzelo, že s dětmi nebudu trávit tolik času. Teď makám z domu, kolegy vídám na fotkách v hlavičce mailu a s dětmi jsem posledních 30 dní strávila téměř nepřetržitě.

Zase středa

Ve středu chodím do práce! Měla jsem obrovskou radost. Dokonce mi ani nevadilo, že mě Jeroným vzbudil ve tři čtvrtě na šest tím, že mi horní víčka přitáhl až k linii vlasů a snažil se mi vyloupnout oči. Celé dopoledne jsem vypadala trochu udiveně a měla jsem potřebu víc mrkat, ale kolem oběda se to spravilo.

Odpoledne jsem šla s dětmi ven. Venčení naší nezletilé smečky je teď jen na mně. Manžel má alergii a kýchá tak nahlas, že kdyby se to stalo venku, seběhli by se obyvatelé až z okolních satelitů, aby ho umlátili holemi. Bere sice nějaké prášky, ale ty moc nepomáhají a vypadá po nich tak otupěle, že by se mohl vrátit s dětmi, které by nebyly naše, jak se teď nosí ty roušky. A to nechci. Jsem na ně přece jen už zvyklá.

Zase čtvrtek

Můj šikovný předškoláček Bohoušek začal projevovat živý zájem o písmena. Spoustu už jich pozná, a dokonce i umí napsat. Dnes dopoledne tvořil svůj první dopis. Adresoval jej svému vzoru, staršímu a zkušenějšímu bratrovi, s nímž bez přestávky strávil poslední měsíc. Stálo v něm: EDOUŠJEPAKO. Nevím, jestli se to dá brát jako důkaz školní zralosti.

Po náročném dni jsem si chtěla trochu oddychnout a přečíst si knihu. Jenomže jsem ji následkem útoku jablečným džusem z minulého týdne nemohla odlepit od technického slovníku, který jsem nemohla odlepit od učebnice angličtiny přilepené k Velké knize pohádek. Tak jsem to vzdala.

Zítra začíná prodloužený velikonoční víkend. Snad si trochu odpočinu. Anebo možná taky ne.

 

Autor: Gabriela Němčíková | úterý 14.4.2020 23:47 | karma článku: 27,45 | přečteno: 1213x
  • Další články autora

Gabriela Němčíková

Už nikdy nepůjdu s děckama k doktorce

V životě usiluji o jednu jedinou věc, a to, aby se moje děti ve zdraví dožily dospělosti. Právě proto se návštěvě doktorky bráním víc než Češi důchodové reformě. Bo moje děcka se tam nechodí léčit, ony se tam chodí zmrzačit.

3.7.2023 v 8:13 | Karma: 43,37 | Přečteno: 14707x | Diskuse| Ona

Gabriela Němčíková

Už nikdy nepůjdu s děckama do obchodu

Šla jsem s děckama do obchodu. Nevím, kdo mi ten chorý nápad vnuknul, jestli spíš spánková deprivace, nebo počínající stařecká demence. Každopádně jsem to, slovy jednoho seriálu, zeslonila.

4.10.2022 v 9:22 | Karma: 45,04 | Přečteno: 18072x | Diskuse| Ona

Gabriela Němčíková

Už nikdy nebudu hrát s děckama Člověče, nezlob se

Jednou za čas dostanu vnitřní pnutí a neuváženě se rozhodnu, že bych své potomky měla záměrně formovat. Tentokrát jsem se tohoto hlubokého rodičovského omylu dopustila po návštěvě u kamarádky.

29.6.2022 v 9:07 | Karma: 32,51 | Přečteno: 1926x | Diskuse| Ona

Gabriela Němčíková

„Mami, a proč lidi lyžujou?“

uplatňuje Edouš svůj talent najít si skutečně geniální chvíli na vypálení dotazu, neboť mi právě v té chvíli podklouzává lyžáka na dlažbě dámských záchodků a já jednou rukou visím za kliku u dveří kabinky a druhou za umyvadlo.

11.5.2022 v 9:25 | Karma: 28,72 | Přečteno: 1349x | Diskuse| Ona

Gabriela Němčíková

Kolik lidí bude ještě nutné hodit do jámy v plastovém pytli, než EU přitvrdí?

Putin se před měsícem vydal na svou Highway to hell a Evropa si k tomu pobrukuje Dívám se, dívám. Jistě, EU již od počátku války vyzbrojuje Ukrajinu, ochotně přijímá uprchlíky a o mnoho neochotněji ekonomické sankce.

26.3.2022 v 10:12 | Karma: 39,94 | Přečteno: 5861x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Pád zhýralého náměstka otřásl Moskvou. Pod Šojguem se houpe židle

25. dubna 2024

Premium Ruskou politickou scénu rozvířil největší korupční skandál od začátku války. Zatčení náměstka...

  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2252x
"Kluci, ale já jsem taky jenom člověk."

"Nejsi člověk. Jsi máma."

Seznam rubrik