Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Už ani na neplodnost není spoleh

Asi před deseti lety se ta nejzbytečnější část mého těla – ne, nebyl to mozek – rozhodla, že mi udělí životní lekci.

Moje slepé střevo se zkrátka zcela nezodpovědně zanítilo a zlomyslně ukrylo před ne právě malým počtem chirurgů a veškerými moderními zobrazovacími metodami. Po celodenním maratonu vyšetření přišlo bouřlivé finále a apendix si v mém břiše uspořádal malý ohňostroj. Pak už si jen pamatuju, že jsem se na svou operaci dívala od stropu a živě přitom konverzovala se svým mrtvým dědečkem. Nebo se mi to možná jen zdálo. V každém případě jsem se probrala na jednotce intenzivní péče s hadičkama v břiše a tři dny mi bylo srdečně jedno, jestli umřu. Když jsem si pak po týdnu měla na posteli sednout, málem jsem znovu upadla do bezvědomí.

A tak jsem přišla nejen o sedm kilo a falešný pocit nepostradatelnosti v práci či v životě. Ale taky, což jsem zjistila až o pár let později, o možnost přirozeně počít děti. Nepovzbudivý výsledek vyšetření prokázal, že v mých vejcovodech je víc obstrukcí než na D1 a spermie by musely být vybaveny minimálně mačetou, aby si k vajíčku proklestily cestu. Naše dosavadní pokusy o založení rodiny se tedy v tomto světle ukázaly být naprosto zbytečnými, neefektivními, přímo zaostalými.

Proto jsme se místo příjemných tradičních metod museli vydat moderní vědeckou cestu. Existence obou našich synků započala v okamžiku, kdy jsme s manželem nesdíleli nejen lože, ale dokonce ani stejnou místnost. Já jsem se totiž zrovna probírala z narkózy po odběru vajíček z hormony nadopovaných vaječníků, přičemž manžel se snažil uchovat si alespoň zdání důstojnosti po intimních chvilkách strávených s hromadou časopisů, kazetou se zřejmým tématem a svou aktivní levačkou za tenkými dveřmi, na jejichž druhé straně vyřizovala sestřička administrativu. Musím přiznat, že nepatříme mezi lidi zastávající názor, že dělání dětí je bůhvíjak příjemná činnost. Zároveň ale dodávám, že doktorům se naše děti povedly a já každý den blahořečím novodobé medicíně, která je schopná zázraků.

Nakonec díky těmto možnostem nebylo až tak těžké smířit se se skutečností, že i řádová sestra těsně před přechodem má větší šanci na přirozené otěhotnění než já. Dokonce jsem na této situaci našla i výhodu. Zatímco moje kamarádky řeší, zda se utlumit hormonálními pilulkami, nechat si zavést tělísko, nosit na krku varlata z lasičky, vyskákat se po akci na trampolíně nebo spoléhat na to, že jejich partner ví, že v nejlepším se má přestat (přičemž poslední tři možnosti budou zhruba podobně účinné), a nakonec docházejí k závěru, že nejspolehlivější bude doživotní celibát, já tyto diskuze o antikoncepci sleduji s vyrovnaným úsměvem dalajlámy. Otázku neplánovaného otěhotnění mám z výše uvedených důvodů přece navždy vyřešenou…

…jednu věc proto nechápu…nevzpomínám si, že bychom potřetí navštívili kliniku, v níž vyrábějí děti…tak kde se na tom těhotenském testu, co jsem si teď udělala, vzaly dvě čárky???!!!

Autor: Gabriela Němčíková | čtvrtek 1.6.2017 9:42 | karma článku: 40,02 | přečteno: 5414x
  • Další články autora

Gabriela Němčíková

Už nikdy nepůjdu s děckama k doktorce

V životě usiluji o jednu jedinou věc, a to, aby se moje děti ve zdraví dožily dospělosti. Právě proto se návštěvě doktorky bráním víc než Češi důchodové reformě. Bo moje děcka se tam nechodí léčit, ony se tam chodí zmrzačit.

3.7.2023 v 8:13 | Karma: 43,37 | Přečteno: 14707x | Diskuse| Ona

Gabriela Němčíková

Už nikdy nepůjdu s děckama do obchodu

Šla jsem s děckama do obchodu. Nevím, kdo mi ten chorý nápad vnuknul, jestli spíš spánková deprivace, nebo počínající stařecká demence. Každopádně jsem to, slovy jednoho seriálu, zeslonila.

4.10.2022 v 9:22 | Karma: 45,04 | Přečteno: 18072x | Diskuse| Ona

Gabriela Němčíková

Už nikdy nebudu hrát s děckama Člověče, nezlob se

Jednou za čas dostanu vnitřní pnutí a neuváženě se rozhodnu, že bych své potomky měla záměrně formovat. Tentokrát jsem se tohoto hlubokého rodičovského omylu dopustila po návštěvě u kamarádky.

29.6.2022 v 9:07 | Karma: 32,51 | Přečteno: 1926x | Diskuse| Ona

Gabriela Němčíková

„Mami, a proč lidi lyžujou?“

uplatňuje Edouš svůj talent najít si skutečně geniální chvíli na vypálení dotazu, neboť mi právě v té chvíli podklouzává lyžáka na dlažbě dámských záchodků a já jednou rukou visím za kliku u dveří kabinky a druhou za umyvadlo.

11.5.2022 v 9:25 | Karma: 28,72 | Přečteno: 1349x | Diskuse| Ona

Gabriela Němčíková

Kolik lidí bude ještě nutné hodit do jámy v plastovém pytli, než EU přitvrdí?

Putin se před měsícem vydal na svou Highway to hell a Evropa si k tomu pobrukuje Dívám se, dívám. Jistě, EU již od počátku války vyzbrojuje Ukrajinu, ochotně přijímá uprchlíky a o mnoho neochotněji ekonomické sankce.

26.3.2022 v 10:12 | Karma: 39,94 | Přečteno: 5861x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Rusko vyrábí víc zbraní, než potřebuje na Ukrajině, varoval německý ministr

25. dubna 2024  6:13

Rusko podle odhadů německého ministra obrany Borise Pistoriuse už vyrábí více zbraní a munice než...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

ANALÝZA: Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2252x
"Kluci, ale já jsem taky jenom člověk."

"Nejsi člověk. Jsi máma."

Seznam rubrik