Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Mé drahé sadistické miminko,

zbožňuji tě celým svým zatím pravidelně bijícím srdcem. Mám jen pár drobných připomínek, které přispějí k tomu, že období tvého raného dětství přežiju já, právě to srdíčko, a vlastně celá moje tělesná schránka, bez zásadní újmy.

Kde bych měla začít?:

To madlo, co mám uprostřed obličeje, je nos. Jakmile mi ho svou rozkošnou dlaničkou stiskneš, dost špatně se mi dýchá. Když už jsme u toho nosu, prsty si laskavě strkej do vlastního. Teda beru zpět, prostě do žádného nosu prsty nestrkej. Dobře, vidím, že téhle kratochvíle se nevzdáš. Aspoň si prosím zjisti, jestli nemám v nose opar. To pak bolest způsobená tvými něžnými prstíky vyvolává vzpomínky na porodnici.

Chytit mě za oční důlek se ti nejspíš nepovede. Taktéž není v tvých silách mě kousnout do oka, i přesto, že se o obojí celkem urputně snažíš. Nepokoušej se mi prosím znovu olíznout duhovku, nehodlám ti z krku lovit kontaktní čočku.

Ten pramínek vlasů, který jsi mi dnes ráno naprosto nepoeticky vytrhnul z hlavy, jsem si pod polštář nedala, oplakala jsem ho. Už to prosím nedělej, ať se pak za svou plešatou maminku nemusíš ve školce stydět.

Obdivuji tvůj vášnivý přístup k životu, ale rameno, biceps ani stehno nejsou prso. Ať vyvineš sebevětší podtlak, nebude mlíčko, bude cucflek. Tata už se na ně dívá trochu podezíravě.

A nakonec: existují asi ojedinělé případy maminek, které to potěší, mně ale kousnutí do bradavky nepřijde jako vhodný dárek ke Dni matek. Já radši kytku.

Vezmi prosím moje námitky v úvahu a zkus mě trochu šetřit. A neber si je osobně, protože i s těmihle svými brutálními libůstkami jsi moje naprosto dokonalé miminko.

Autor: Gabriela Němčíková | pátek 15.5.2015 21:28 | karma článku: 25,90 | přečteno: 1644x
  • Další články autora

Gabriela Němčíková

Už nikdy nepůjdu s děckama k doktorce

V životě usiluji o jednu jedinou věc, a to, aby se moje děti ve zdraví dožily dospělosti. Právě proto se návštěvě doktorky bráním víc než Češi důchodové reformě. Bo moje děcka se tam nechodí léčit, ony se tam chodí zmrzačit.

3.7.2023 v 8:13 | Karma: 43,37 | Přečteno: 14707x | Diskuse| Ona

Gabriela Němčíková

Už nikdy nepůjdu s děckama do obchodu

Šla jsem s děckama do obchodu. Nevím, kdo mi ten chorý nápad vnuknul, jestli spíš spánková deprivace, nebo počínající stařecká demence. Každopádně jsem to, slovy jednoho seriálu, zeslonila.

4.10.2022 v 9:22 | Karma: 45,04 | Přečteno: 18072x | Diskuse| Ona

Gabriela Němčíková

Už nikdy nebudu hrát s děckama Člověče, nezlob se

Jednou za čas dostanu vnitřní pnutí a neuváženě se rozhodnu, že bych své potomky měla záměrně formovat. Tentokrát jsem se tohoto hlubokého rodičovského omylu dopustila po návštěvě u kamarádky.

29.6.2022 v 9:07 | Karma: 32,51 | Přečteno: 1926x | Diskuse| Ona

Gabriela Němčíková

„Mami, a proč lidi lyžujou?“

uplatňuje Edouš svůj talent najít si skutečně geniální chvíli na vypálení dotazu, neboť mi právě v té chvíli podklouzává lyžáka na dlažbě dámských záchodků a já jednou rukou visím za kliku u dveří kabinky a druhou za umyvadlo.

11.5.2022 v 9:25 | Karma: 28,72 | Přečteno: 1349x | Diskuse| Ona

Gabriela Němčíková

Kolik lidí bude ještě nutné hodit do jámy v plastovém pytli, než EU přitvrdí?

Putin se před měsícem vydal na svou Highway to hell a Evropa si k tomu pobrukuje Dívám se, dívám. Jistě, EU již od počátku války vyzbrojuje Ukrajinu, ochotně přijímá uprchlíky a o mnoho neochotněji ekonomické sankce.

26.3.2022 v 10:12 | Karma: 39,94 | Přečteno: 5861x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinci v branném věku budou moci získat pas jen ve vlasti, rozhodl Kyjev

24. dubna 2024  22:20

Ukrajinská vláda přijala rozhodnutí, podle něhož muži ve věku od 18 do 60 let budou moci získat...

Biskupové se distancovali od Zemanovy akce v Arcibiskupském paláci

24. dubna 2024  19:05,  aktualizováno  21:31

Pražský arcibiskup Jan Graubner se distancoval od akce, při které byla minulý týden v...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

Maďarský zákon o svrchovanosti dráždí europoslance, mají „vážné obavy“

24. dubna 2024,  aktualizováno  20:25

Nový maďarský zákon o svrchovanosti, který má bránit zásahům zvenčí do národní politiky, v rezoluci...

  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2252x
"Kluci, ale já jsem taky jenom člověk."

"Nejsi člověk. Jsi máma."

Seznam rubrik