Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ultrasexy

Proboha, co to je??? Na tu ženskou, co by ve středověku inkvizice upálila, se musím dívat za trest, že jsem porušila svoje embargo na pohled do zrcadla. Tak tohle před sebou vidí můj manžel? Když už jsem byla u dobrovolného sebetrýznění, nenapadlo mě nic lepšího, než srovnat aktuální podobu se svatební fotografií visící opodál. Asi netřeba dodávat, že můj současný vzhled vyznívá asi tak, jako byste postavili Viktorku od splavu vedle její jmenovkyně Beckhamové.

Ne, že by fotka ve svatebních šatech zobrazovala mou standardní podobu. O tom mě přesvědčila hned následující ráno po svatbě ta slečna servírka, u které jsem si vyžádala účet. Sice mě celý předchozí večer měla na očích, v bílých svatebních šatech jsem doufejme byla i celkem nápadná, na můj dotaz na náklady na hostinu ovšem zareagovala slovy: „Ale platit bude nevěsta, že?“ I tak ale bývaly doby, kdy to, že jsem se vyfikla, neznamenalo, že jsem si oblékla ty nejmíň flekaté kalhoty s tím, že za kočárkem to stejně nebude vidět.

Jistě, manžel si mě vzal kvůli mé duši, intelektu a schopnosti empatie. Něco tak povrchního jako vzhled ho proto nemůže rozházet. V poslední době ho však moje vnitřní krása evidentně neoslňuje tak jako dřív.

Původně jsem se obávala, že zásadní ranou našemu soužití může být manželova přítomnost u porodu. Ovšem zdálo se, že tento zážitek jej nijak traumaticky nepoznamenal. Spíš se mi zdálo, že se dobře bavil. Jen o něco málo později jsem nasadila kalibr z těch nejtěžších. Zahlédl mě ve druhé nejmíň sexy věci na světě, síťovaných poporodních kalhotkách. (Jen pro zajímavost, úplně nejmíň sexy věc na světě jsou jednorázové síťované kalhotky. Ty jsem na sobě vydržela mít asi minutu a půl, a i tak hluboce otřásly mou sebeúctou). Manžel je zřejmě z těch odolnějších jedinců, a tak i tuto krizovou situaci přestál bez mrknutí oka.

Nakonec jsem ovšem zjistila, že největším problémem nebudou nárazové šokové akce, jako spíš dlouhodobý pohled na postupný úpadek. Tak nějak nenápadně jsem se přesunula od těch slušivějších věcí k pohodlnějším, aniž bych si to uvědomovala. Zároveň s tím nutně mizela i určitá míra soudnosti. Manžel mi vždycky tvrdíval, že bych se mu líbila i v pytli. V poslední době to říkat přestal, zřejmě mu připadá, že ten pytel už na sobě nosím. A po nedávném kaufu roku, kdy jsem mu s upřímnou radostí představovala praktické bavlněné tepláky za výhodnou cenu, neříkal už nic. Jen mě pak při návštěvě nákupního centra lákal do obchodu s elegantním zbožím a zasněně vzdychal u krásně oháknutých figurín. Zatím snad vzdychá pouze u nich…

Nedávno se můj muž pokoušel řekněme o manželské sblížení i přes to, že dostal další nálož. Před ulehnutím jsem mu názorně předváděla výhody kompresních punčoch při prevenci a léčbě křečových žil. V jakémsi nezáměrném pokusu o striptýz jsem se snažila dotyčné punčochy ze sebe strhnout. Což je akce jako kdybyste chtěli otevřít řádně protřepané šampaňské tak, aby nevyletěl špunt. Jednu z nich jsem vystřelila tak šikovně, že trefila květ jedné z našich orchidejí na parapetu, přičemž tu druhou jsem vyslala na stínítko stolní lampy. „No, tak asi radši půjdeme spát,“ řekl na to rezignovaně manžel. Otočil se a raději okamžitě usnul. Asi aby si mohl myslet, že se mu to jen zdálo.

Takže když se teď tak na sebe dívám do toho zrcadla, kompresní punčochy, mé věrné společnice, na lýtkách, tepláky, na kterých se zhruba v úrovni synovy pusinky skví jeho celodenní menu, tričko, poněkud kratší, takže to, co z něj čouhá, připomíná spíš než roztomilé těhotenské bříško pivní mozol strejdy Evžena, docházím přesvědčení, že bych se sebou už opravdu měla začít něco dělat. Snad ještě není pozdě.

Autor: Gabriela Němčíková | úterý 29.4.2014 8:38 | karma článku: 10,62 | přečteno: 310x
  • Další články autora

Gabriela Němčíková

Už nikdy nepůjdu s děckama k doktorce

V životě usiluji o jednu jedinou věc, a to, aby se moje děti ve zdraví dožily dospělosti. Právě proto se návštěvě doktorky bráním víc než Češi důchodové reformě. Bo moje děcka se tam nechodí léčit, ony se tam chodí zmrzačit.

3.7.2023 v 8:13 | Karma: 43,37 | Přečteno: 14707x | Diskuse| Ona

Gabriela Němčíková

Už nikdy nepůjdu s děckama do obchodu

Šla jsem s děckama do obchodu. Nevím, kdo mi ten chorý nápad vnuknul, jestli spíš spánková deprivace, nebo počínající stařecká demence. Každopádně jsem to, slovy jednoho seriálu, zeslonila.

4.10.2022 v 9:22 | Karma: 45,04 | Přečteno: 18072x | Diskuse| Ona

Gabriela Němčíková

Už nikdy nebudu hrát s děckama Člověče, nezlob se

Jednou za čas dostanu vnitřní pnutí a neuváženě se rozhodnu, že bych své potomky měla záměrně formovat. Tentokrát jsem se tohoto hlubokého rodičovského omylu dopustila po návštěvě u kamarádky.

29.6.2022 v 9:07 | Karma: 32,51 | Přečteno: 1926x | Diskuse| Ona

Gabriela Němčíková

„Mami, a proč lidi lyžujou?“

uplatňuje Edouš svůj talent najít si skutečně geniální chvíli na vypálení dotazu, neboť mi právě v té chvíli podklouzává lyžáka na dlažbě dámských záchodků a já jednou rukou visím za kliku u dveří kabinky a druhou za umyvadlo.

11.5.2022 v 9:25 | Karma: 28,72 | Přečteno: 1349x | Diskuse| Ona

Gabriela Němčíková

Kolik lidí bude ještě nutné hodit do jámy v plastovém pytli, než EU přitvrdí?

Putin se před měsícem vydal na svou Highway to hell a Evropa si k tomu pobrukuje Dívám se, dívám. Jistě, EU již od počátku války vyzbrojuje Ukrajinu, ochotně přijímá uprchlíky a o mnoho neochotněji ekonomické sankce.

26.3.2022 v 10:12 | Karma: 39,94 | Přečteno: 5861x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

Dostával jsem balíčky, ne peníze, řekl Bystroň ke kauze úplatků od Rusů

26. dubna 2024  16:37,  aktualizováno  16:50

Poslanec Alternativy pro Německo (AfD) Petr Bystroň v kauze možných úplatků od proruské sítě řekl v...

Wau, skvělé, úžasné. Podvodníci imitují známé weby, falešné jsou i komentáře

26. dubna 2024  16:39

Internetoví podvodníci zneužívají zavedené značky a snaží se tak z lidí vylákat peníze. Podvrhnuté...

  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2252x
"Kluci, ale já jsem taky jenom člověk."

"Nejsi člověk. Jsi máma."

Seznam rubrik